I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Kenapa Dengan Aku...?

Wednesday, September 5, 2012




Bismillah

Bukan nak emo ke hapa.
Aku cuma tak suka orang hipokrit yang menyusahkan seisi alam.
Phuiihh... Shooo yoo.
Men jauh-jauh.
Kalau tak suka aku pun, tak payah laa semua benda yang related to me seems so disgusting to you.

FYI, aku pun tak suka ko jugak.
Tapi, aku tak adalah setan sangat macam ko.
At least, aku masih amek kisah pasal hati ko.
Kalau aku tak watch out my words, ko jugak yang terasa, kecik ati laa apa laa.
Ko?
Uffhhh... sikit pun ko tak kisah pasal perasaan orang.
Blah laa weh!!!

Hmmm... sabo weh, sabo.

Camna korang expect aku nak sabo ngan manusia yang macam taiek tu?
Waktu susah, mula laa text laa, call laa nak mintak simpati.
Sedangkan waktu mood dia tengah sawan, sepicing pun dia tak nak usha aku.
Piiirrrraaah...

Okeh laa.
Buang karan je aku bebel pasal minah maha bahangang lagi maha bangap tu.
Baik aku layan lagu Taylor Swift - We Are Never Ever Getting Back Together.
Sejibik aah macam keadaan aku dengan pompuan tu sekarang.
WE ARE NEVER EVER EVER EVER GETTING BACK TOGETHER.

Kalau orang len mungkin nga gilakan lagu Gangnam Style - Psy
Aku prefer lagu minah country ni. -hoho- Y(^0^)Y
 
Akak aku cakap, aku dah masuk zaman ala-ala Addin.
Who the heaven Addin?
Alah, kalau penah baca novel Hlovate, konfem kenal.

Kenapa zaman ala-ala Addin?
Sebab busy nak mamphos.
Deadline yang sungguh buat rasa leher dah tergantung kat bumbung.

Tambahan pula <macam karangan BM laa plak>, aku kena stay active so that next semester aku insya ALLAH di guarantee dapat hostel.
Ada ke sistem cam tu?
Ehh, jangan tak tau...
 
Anyway, kalo active je buat hapa.
Pointer musti, wajibul ghunnah 3.5 and above.
Perghhh... Canthek siot..
Insya ALLAH, I will do anything in order to achieve my dream and make my parent proud of me.

Esok-esok line aku mati dah.
Lainlah kalau aku rajin nak subscribe b.band ni lagi.
Line slow, ada ati nak soh orang subscribe lagi.

Udah lerr. Kepak bahu mek naip tok ehh. hahaha

Sorry for any crap. Phir milenge, chalte chalte.
Wassalam.. ^^

Comments