I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

En....taaaahhh

Tuesday, August 28, 2012



Bismillah

Entah apa yang aku rasa sekarang ni. 
Rasa macam nak balik rumah dan tak balik-balik ke sini dah. 
Sebab? 
Tak sanggup nak berjauh dari rumah yang sangat sukahati-engko-nak-buat-hapa.

Rasa macam final exam tu dah around da corner dah. 
Tapi masih jugak tak buat any preparation. 
Sebab? 
Masih belum habis belajar dowh... -hahahaha-

Rasa macam nak menjerit sekuat-kuatnya dan menangis macam air terjun dalam citer doraemon lepas sesi menjert-sampai-habis-suara habis. 
Sebab? 
Ada feeling yang sungguh undefined sekarang ni. 
Rasa macam nak marah orang tapi tak tau nak marah sapa ntah. 
Rasa macam nak nangis macam orang mati orang terchenta. 
Rasa macam nak mencarut setiap kali things didn't work flawlessly as you wish. 
Rasa nak peluk seseorang kuat-kuat sampai dia mampus. 
Rasa macam nak hentak kepala kat dinding sampai pecah tempurung kepala.
Rasa macam nak gigit-gigit sesapa saja yang buat aku sakit hati sampai dia tampar aku sebab gigit dia macam gigit mentos. 
Rasa macam nak tidur sepanjang hari dan tak payah bangun-bangun dah. 
Rasa macam nak terjun bangunan. 
Rasa yang paling teruk, rasa NAK BUNUH ORANG
Itu adalah jenayah. 
Sila buat untuk mendapatkan tempat tinggal free yakni penjara, makan minum di tanggung oleh pihak penjara, segala bil-bil utiliti adalah bukan tanggungan anda.-hahaha. berani kerr?-

Adakah ini perubahan hormon? 
Yaaahh... dah lama aku tak jenguk buku Biologi even itu adalah salah satu subjek yang aku minat selain Sejarah dan Bahasa Melayu. 
Tup-tup duduk sini amek course sipicing pun tak ada kaitan dengan apa yang aku minat. 
Aku kat sini cumalah sebab menjadi programmer adalah salah satu kerjaya yang pernah tersenarai dalam kerjaya pilihan aku. YANG PERNAH.

Apa yang aku tahu, aku cuma tak nak orang kacau aku masa aku punya hormon tengah beraya. -hahaha- 
Sebab? 
Aku ada mereng, sawai, sekedehenk, samdol, senget, peweng, gondeh dan seumpamanya buat masa sekarang. 
Sakit sangat hati ni.

Cukup laa setakat ni. 
Aku ni tengah numpang lappy orang memandangkan aku tak ada line macam mana orang yang aku tumpang ni. -hehehe- 
I'm not that useless. 
Tapi sebab aku nak meluahkan segala sakit hati aku dan untuk mengupdate menatang nih. 
So, bubbye.

Phir milenge, chalte chalte. 
Sorry for the crapness. 
It suddenly happened. 
There's no backspace in my head. hahaha

Comments