I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Busynyerrr...

Wednesday, September 12, 2012



Bismillah...

Hadoo... semalam tengok jadual final exam. 
Pergghh.. even 4 paper je pun, aku tak sure laa yang aku boleh berdiri atas pentas untuk terima anugerah AKJ. -toksah tanya menatang apa AKJ tu-

Lepas tengok jadual final exam, aku usha sekejap tiket nak fly balik bandaraya tercintaku... 
Yelah, takkan abis exam masih gak nak terperuk duduk kat sini. 
So, quite cheap, so far. 
Tapi tak tau la. 
Sebab takkan aku nak book sendiri kut? 
Kang tak pepasal, Mrs Ayahumi maaarraaa aku. 
Tamau la.

Kalau aku citer yang aku sebenarnya buat apa sekarang, konfem ada yang tertonggeng dari kerusi jaw dropped. 
Sebab? Sebab aku bukan malaikat pun.
So, tak ada salah laa kut aku buat macam ni. 
Nak buat macam mana. 
Nak update kat kawasan yang halal sepatutnya, line sekedehenk dowh.

Aku tak cakap laa aku buat kerja haram benda tak senoeh.
Aku cuma memanfaatkan kesempatan yang ada. 
Hidup mesti bijak dude. hahaha.

Malam tadi, aku ketawa sensorang ngadap NigaHiga. 
Korang nak tau apa aku tengok. 
Ni naa, aku bagi hyperlink je... NigaHiga gila hemsem dalam ni.

Okey laa. Tak ada apa nak di cerita pun. Saja je. K, blah dulu. Bubai.
Sorry for any crap, phir milenge chalte chalte.
Wassalam...

Comments