I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Cloud Nine

Tuesday, September 25, 2012

Bismillah...

Awal giler.. so, aku manfaatkan kesempatan yang ada ni untuk menziarahi blog aku ni.
Aku tengah wat keje gila. -hahaha-
Sekali 16file di cilok. 
Yelah, dah line tengah cantik je naiknya. 
Macam air terjun pun ada gak.

Hmm... balik kepada tajuk. Kenapa tajuk aku kali ni 'Cloud Nine'?
Salah satu sebabnya, aku suka barang makanan jenama Cloud Nine.



Selain daripada tu, aku just nak define keadaan aku sekarang.
Kenapa dengan aku sekarang..? 
Kenapa di kaitkan dengan Cloud Nine pulak..?
Aku malas nak explain pepanjang kat sini.
Buat penat mata ntah sesapa ntah. 
Malas aku..

Cloud Nine atau dalam bahasa Melayunya adalah 'langit ke tujuh'. 
Though dalam bahasa Inggeris dia 'Nine', dalam bahasa Melayu tetap 'langit ke tujuh'.

Apa yang menyebabkan aku rasa macam di heaven langit ke tujuh...?

Sebab, ALLAH bagi aku Mrs Ayahumi yang baik selama ni. 
So, kiranya post ni aku dedicate untuk Mrs Ayahumi sempena birthday beliau pada Ahad lepas <2392012>.

Waktu aku call Mrs Ayahumi, wish 'happy birthday', -uffhh, sebak dah ni- 
Beliau ada bertanya,"apa hadiah untuk umi..?"
Dan aku pun menjawab dengan rasa sebak di tahan tak bersalah,
"Al-Fatihah je. belum ada duit nak bagi hadiah.."
Sedangkan dalam hati, ALLAH je tau macam mana rapuhnya sayunya hati bila Mrs Ayahumi tanya macam tu.
Sebenarnya, in the middle of the night of 23 September tu aku dah wish via SMS. 
Yelah, mana tau, beliau tidur. 
Takkanlah gara-gara hari tu birthday beliau, beliau tak boleh tidur kut...?

Dahlah dalam SMS tu, memang leleh syahdu habiss ayat aku.
Dah namanya texting with your biological mum, takkan nak guna bahasa beli belacan kat pasar mengarut kut...?

Itu aje laa yang aku sempat nak kongsi.
Line ni kedengki betul laa.

Apa-apa pun, aku cuma nak pesan, kalau kita masih ada parents yang still dengan kita, hargailah mereka. 
Buatlah sesuatu yang buat mereka rasa bangga sebab ada anak macam aku kita adalah anak mereka.

Hmm... aku cuma nak ingatkan diri aku dan sesapa yang sudi mencuci mata kat sini.
Lagi satu sebab kenapa aku di langit ke tujuh adalah....

:
:
:
:
:
:
:

Malas aah nak citer. kahkahkahkah

Okey la, okey.. Aku cakap sekali lalu je.

AkukeneginterviewSPAbulansepuluhninanti.

Dah cukup. 
Jangan mengada-ngada nak repeat baca apa yang aku tulis sekali lalu tu.

Anyway, sorry for any crap. 
Phir milenge, chalte chalte.
Wassalam.

Comments