I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, actually I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share some useful recipes in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Thursday, October 19, 2017

73 Days Before 2018



Bismillah...

Aku tahu aku dah lama tak buat entry.
Terlalu sibuk?
No one is too busy, it's all about priority

Buat masa sekarang
Prioriti aku adalah sebagai seorang pelajar
Dan weekend army
What kind of army?
Tak kisah lah kan...?

Memandangkan aku menukar course
Sekaligus menukar jarum kompas pendidikan aku
Ini yang aku inginkan
Jadi, aku memang kena hadap benda ni

Weekend army kisah lain pulak
Masing-masing ada kelebihan dan kekurangannya
Cuma pada aku, aku ambik mana yang positif lah
Tak perlu semakkan otak dengan benda negatif
Buat rasa tak nak hidup je

If and only if suicide wasn't haram
I'd do it a long time ago

Berbalik kepada tajuk entry
73 DAYS BEFORE 2018 
2018 adalah tahun aku
Kalau mengikut kalendar Cina lah, kan?
Hopefully 2018 brings so many memories and ong to me 
Aamiin~

73 hari sebelum 2018
Make it count
Kalau boleh, lupakan segala apa yang telah berlaku sebelum ni
Memang kalau cakap, senanglah
Tapi, kita kena ajar diri kita supaya jadi manusia pemaaf
Jangan terlalu berdendam
Salah satu petua kelihatan muda tau!
^^

Baiklah
Sampai di sini saja
Ampun maaf andai ada salah silap
Jumpa tahun depan?

Andai ada kesempatan
I'll try to update anything to this blog
Love you guys
Wassalam. :)