I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Lonely Again...

Sunday, October 28, 2012

Bismillah...
Assalamualaikum...

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA aku ucapkan sempena AidilAdha dua hari yang lepas. 
Hari ni baru ada kesempatan untuk meng'update' laman aku yang dah usang ni. 
Sadis...

Hmm... AidilAdha kali ni, aku sambut sensorang kat bilik aku. 
Yalah, dah family jauh, cenggana nak wat kan? 
Hidup sebagai perantau ni, tak guna nak rely on others.

Kalau ikutkan hati, nak aje aku g pasar sensorang, g tengok 'Aku Terima Nikahnya'. 
Hmm... tapi tak ada keberanian nak jalan sensorang sebab .... sebab aku ....
Malas lah aku nak bagi alasan kenapa.




Aku nak sangat tengok citer ni sebab hari tu aku tengok BTS (behind the scene) kat Astro, memang syahdu abiss laa. 
Sebab lepas Johan (Adi Putra) accident, dia terus abaikan Arlisa (Nora Danish). 
Aku rasa kalau aku jadi Arlisa, hmm... entah. -hahaha-

Apapun, time aku duduk sensorang kat bilik, aku layan laa citer 'Limitless' yang aku Ctrl C + Ctrl V dari kawan aku. -hehehe-



Seriously citer ni best. 
Hmm... tapi kalau ikut logik, mana ada orang boleh hidup berjaya macam si Edward 'Eddie' Morra (Bradley Cooper) ni. 
Gara-gara sejenis pil -aku sendiri tak tau whether pil tu dadah or what so over- si Eddie ni boleh jadi so damn powerful.

Isy... malas laa aku nak citer lelebih kat sini. 
Tak guna jugak. 
Korang g laa tengok sendiri. 
Kalau tengok sekerat jalan, mana nak paham. 
Kena tengok dari awal lagi. 
Sebab ... tengok laa sendiri. -hahahaha-

Aku nak makan FRIES!!!
Tengok, tak pepasal aku jadi macam Danish. 
Gilakan fries. 
Lagi-lagi kalau McD punya fries. 
Perghh... heaven abisss.



Semalam, aku makan maggi tomyam je. 
Lepas tu, minum coke. 
Then, sambung dengan Kitkat Chunky. 
Heaven abiss. 
Next, aku try coke + mentos. -hehehe- 
Huk aloh, mentos aku tu dah nak abis. 
Tapi effect dia tak ada lah explode sebab coke tu hari rabu lepas roommate aku beli. 
So, effect dia tak berapa sangat. 
But I felt dizziness. -kahkahkah- 
Tu laa... nak sangat ngetest pe jadi kalau dua benda tu bercampur. 
Kan sendiri pun dah pening.

K laa.. malas aku nak meraban lagi kat sini. 
Aku nak text roommate aku. 
Mintak Big Apple barang sebijik dua. 
Aku paling favorite laa yang 'Say Cheese' tu sebab dia adalah cheese. 
Nyaman gilak-gilak.


Tak pun, aku nak McDonalds Spicy Chicken McDeluxe yang latest tu. -huhuhu- 
Sorry roommate. 
Ko biarkan roommate ko ni mati kelaparan untuk tiga hari.. -hihihi-


 Cheh... entri ni sungguh laa menunjukkan aku kebosanan n tak tau nak wat apa sampai topik aku balik-balik movie, balik-balik makanan. 
Anyway, I thank you guys coz sudi baca apa yang jemari aku taipkan di sini.

Thanks again coz sudi membaca laman aku yang tak berapa ni.
Sorry for the crap.
Ampun maaf atas segalanya.
Phir milenge, chalte chalte.
Wassalam...

Comments