I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Gonna Miss You

Friday, June 21, 2013

Bismillah

Esok awal-awal pagi kena berangkat 
Flight aku jam 0840H
Jadi kena bertolak awal dari rumah

Huushhh
Tetiba rasa sedih pulak nak tinggalkan Miri
I just don't know why
I feel so sad
Hurrmm... 
:'(

Kiranya Ramadhan akan datang 
Adalah Ramadhan kedua
Yang aku sambut tanpa keluarga
Sebab aku di Kuching
Family di Miri

Inilah dugaan semasa belajar
Ya ALLAH... kuatkanlah hamba-MU ini
Aku tak berdaya tanpa-MU, ya ALLAH


Dan aku harap
Semester ini menjanjikan yang terbaik
Which aku kena usaha dari awal
Bukannya mengharapkan saat-saat akhir

Buat family
Aku tak dapat menjanjikan yang terbaik
Tapi aku akan berusaha sehabis daya
Doakan aku supaya tidak tenggelam
Dalam dunia yang sangat menipu

Sorry for those crap
Gonna miss all of you
Especially little Gio (I love u!!!)
Take care guys
Phir milenge chalte chalte
Wassalam

Comments

  1. Yelaa..klau dpt cari tiket blek nanti akan di usahakan.. jangan risau yerk.. keep smile ya..(^_^)

    ReplyDelete