I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Serabai and Reminiscence

Thursday, March 15, 2012



Fuyooo... lama gila aku dah tak berkisah kat sini. 
Busy mengalahkan menteri. 
Hmmm... 21 Mac ni karang, result kuar. 
Aku tak tau laa cenggana rupa result aku tu. 
Haraplah ala-ala pelangi. 
Jangan berbelang udah lerr..

Meantime, aku nak wish kat kawan aku yang sama keja ngan aku. 
Nama dia Faezah. Tapi aku sempoi je panggil dia Pija. 
Hari ni besday dia. So, congrats! 
You're 18 now... sekati kau laa nak buat apa lepas ni. hahaha <ada ke cenggitu?>

Bila aku tengok my bestie's blog, wow... her blog kinda awesome. 
Tak macam aku punya. Purbakala punya blog. Hampeh.

Aku harap sangat yang lepas dapat result aku terus dapat sambung belajar. 
Rindu gila tahap babuntal cipan arr nak belajar. 
Dah muak dah nak kerja. 
Bosan tahap cerebrum pun longgar dah. 
Ok, itu meraban.

Aku nak tulis apa lagi, ek? 
Kontang dah idea aku ni sejak aku kerja macamlah aku ni workaholic sangat. 
Hakikatnya aku ni eataholic + sleepaholic adalah. 
Eh, ada ke frasa tu? Taram aje laa.
Ok, ini klise. Bosan sungguh laa aku ni. 
Dah, berenti baca coretan aku. 
Baik ko tekan ikon 'home' tu daripada kau terus membaca. 
Sawan apa...

Di malam sepi pak ali jual sapi,
Sapinya lepas pak ali jual kipas,
Kipasnya koyak pak ali jual tempoyak,
Tempoyaknya basi pak ali jual nasi,
Nasinya enak pak ali jual anak,
Anaknya hilang pak ali jual gelang,
Gelangnya patah pak ali jual getah,
Getahnya putus pak ali terus mampus...
~ini tanda-tanda yang aku rindu gila dengan zaman bebudak aku dulu.~

Bebudak zaman sekarang, mana reti nyanyi lagu ni. 
Yang depa tau, angry bird, smurfs, lagu Salena Gomez 'Love You Like Love Song', paling cikai pun depa konfem akan nyanyi lagu Wondergirl 'No Body'. Heck!
Ketara sangat yang bebudak zaman sekarang ni, apa pun tak boleh!

Rindunya aku nak main jadi, main teng-teng, batu seremban, zero point, main 'england-thailand-scott-away-inside-outside-inside-out', main getah pemadam, main sorok-sorok, yang paling canggih waktu tu, permainan Beyblade.

Pergh! Kalau bawa g skola, konfem kena rampas oleh cikgu. 
Beyblade mahal woo waktu tu. 
Hehehe... zaman aku tak main gasing coz beyblade ada. 
Layang-layang pun macam terbang tidak mahu, mendarat pun tidak juga.

Dah laa.. Malas aku nak meraban tetengah malam ni.
Esok keja. K laa...
Chow dulu...

Comments

  1. Ko gila beyblade.. aku gila main kad yu-gi-oh hahaha

    ReplyDelete