I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Going Insane

Thursday, March 29, 2012




WARNING!
to all readers, even though I don't know who you are, just simply read and if you don't mind, give me a comment. 
any 'crap' language are regrettable coz I'm not in good mood. 
~harap maklum~

Aku nga sakit kapla dowh! 
Dah la dengan kebluran tak tau nak g mana, tambah g dengan kesengalan bahu belah kanan nih. Berganda-ganda rasa nak sepak orang. Heck!

Anyway, aku memang tengah tersangat-sangat tension yang teramat dahsyat. 
Jangan spray even minyak wangi pun kat aku. 
Silap hari bulan tahun, aku pelangkung jugak sapa yang buat pencemaran bunyi sekitar aku nih.

Aku tengah SAKIT HATI! SANGAT-SANGAT!
Sebab?
Sebab aku tak di beri pilihan untuk menentukan apa yang aku nak.

Beb, dari aku dalam uterus lagi parents aku buat keputusan untuk aku. 
Eh, come on laa... Aku dah 18 la sekarang. 
Takkan aku ni samdol sangat nak buat pilihan untuk future aku sendiri. 

Anak orang dapat lebih kurang cenggana aku dapat, reaksinya begini :
"Alah, budak tu sekolah kat ----tttuuuttttt----. Ada tuisyen. Tak heran la..."
 Bagi aku, sepatutnya dia bagi reaksi yang cenggini :
"Bagus lah tu. Orang sekolah ----tttttuuuttt---- pun dapat lebih kurang macam kamu. Banggalah sikit..."

Hmm.. Nak nyesal dengan result yang 'camtaik' tu pun, terang-terangan la tak berguna. 
Heh, at least dengan result yang 'camtaik' tu, aku dah sangat SANGAT sakit kepala tau. 
Belum lagi dapat result yang sangat cantik! 
~nampak tak manusia ni tak reti nak bersyukur?~

Dan aku baru aje abis ngisi part separa perubatan kat area SPA nu haa... 
Dah orang suruh kita wat cenggitu, wat je laa...
Kat IPG plak, aku tak dapat nak bukak pasal ramai sangat lepasan SPM yang nak daftar jadi chegu. 
Dan aku tergolong dalam golongan e2 even aku tak mahu. ~TAK MAHU!!!!!~

Layan kejap lagu nih, biar bersepai cerebrum aku.




Aku layan aje laa mamat 'epilepsi' tujuh orang yang under Cube Entertainment ni. 
Group ni namanya BTOB or short form daripada Born To Beat. 
~bakpo xplen pepanjang pasal depa? search laa sendiri...~

Aku chow dulu. Wan an... Nite. Selamat malam...
Wassalam...
~ampun maaf atas segalanya~

Comments