I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Debaran Sudah Berakhir, Penyesalan Pula Tiba

Thursday, March 22, 2012



Hye to all readers <perahsan femes>

Hari ni result SPM kuar dan aku adalah salah seorang calon SPM 2011 yang agak kecewa dengan result aku sendiri meski aku sendiri yang jawab paper yang mengecewakan diri aku sendiri <dan juga parents aku>.

Sadis dan tragis rasanya bila sekadar mendapat 4A <at least ada A>. 
Dulu bukan main lagi aku pernah cakap kat orang, jangan suka aim tetinggi, kang jatuh gegolek, bukan sedap ooo... 
Dan sekarang, kata-kata itu ibarat chewing gum yang di ludah keluar tapi masih mahu melekat dalam mulut <datang la sawan bahasa aku>.

Hmmm... anyway, aku nak ucapkan bebanyak terima kasih dan lots of thanks kepada semua orang yang terlibat secara langsung mahupun secara tidak langsung yang menyebabkan aku mendapat result yang tidak-perlu-untuk-aku-terangkan.

Special dedication to all my beloved teachers :
Miss Nur Zatil Bayani, Mdm Dayang Laila, Mdm Emily, Mdm Huong, Mista Mizan, Mista Albert, Miss Wong, Mdm Loretta, Miss Teong, Miss Susan, Mdm Tan, Miss Alice and all SMKBM teachers.

Kepada yang kaciwa dengan result yang sesangat meremukkan hati, pesan temanku, bersabarlah.
Tambah pula kita masih muda, banyak lagi yang kita perlu tempuhi untuk terus berjaya. 
Gagal sekali bukan bermakna gagal selama-lamanya. 
Tapi kalau dah banyak kali gagal, sah-sahlah bangap. <no offense>
Segala kejadian, pasti ada hikmah di sebaliknya. 
Janganlah sebab SPM tak straight A+'s terus nak commit suicide. 
Come on la, live your life. 
Hargai setiap benda yang DIA anugerahkan.

Whoops! Aku kerja esok dan aku perlu rehat secukupnya sebelum menjawab segala soalan daripada orang yang ingin tahu tentang result aku. 
Okeh, itu sajalah. Aku beredar dulu. 
Akhir kata, terimalah segala ketentuannya dengan hati yang terbuka kerana DIA Maha Tahu segala keperluan kita. 
Adios.

Comments