I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Apa Aku Nak Buat?

Tuesday, January 31, 2012




Hye... since hari ni adalah last day bagi bulan Januari dan lusa adalah birthday aku (jangan lupa bagi hadiah). 
So, aku happy giler sesangat. 
Kenapa happy sedangkan mana ada orang nak raikan besday aku pun. 
Aku happy sebab aku nak belanja diri aku sempena besday sendiri. 
Takkan tak boleh kut?

Gaji dah masuk. 
First thing yang popped out from my mind is belajar memandu. 
Tapi... aku cam tak cukup berani nak bawa kereta laa. hehehehe
Second thing yang appear dalam kepala otak aku ialah bukak akaun SSPN. 
Yup, aku belum bukak lagi akaun tu. 
Entah bila laa aku ada masa nak g bukak akaun tu.
Third thing : bawak mak aku jenjalan. 
Even duit aku bukan beribu-ribu lemon, gembirakan mak adalah perkara yang wajib. 
Aku cadang, hari ni aku nak bawak mak aku kuar. <save budget for future oooiii>

Aah... malas laa banyak sangat perancangan. 
Kan ALLAH punya rancangan lagi cantik. 
So, just follow apa yang DIA dah rancangkan. 
Hmm... gabra laa plak result spm nak kuar nih. 
Ya ALLAH, janganlah hampakan aku... 

Comments