I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Let's Do The Countdown

Sunday, August 5, 2012

Bismillah

Yahhhhhhooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!
Lagi doblas hari aku akan menjejak kembali tanah Miri. 
ALLAH knows how much I miss Miri and each single thing that related to Miri and myself.

Nak update ckit gamba pasal aku kat sini. 
Naah, untuk tatapan mata sesapa yang sudi menatap.



Ini gambar di ambil before kelas start. 
Hahaha, sengal giler senyuman aku tuh. 
-pandaipandailahkorangfigureoutyangmanasatu-

Raya ~ sapa tak suka raya? 
Tapi ntah mana spoilnya, dah besar baru rasa nikmat raya. -haha-
Ehh... masa kecik best gak sebab dapat main mercun, bunga api, tolong Mrs Ayahumi masak ayam masak pansoh -ayam yg di masak dlm buluh- dan mengisi ketupat. 
Part paling best, buat kuih raya. 
Popia lah fevret aku. 
Pagi time posa, sesusah nak buat. 
Malam lepas bukak, sesedap ati aje melantak.

Raya kali ni, tema kami sefamily adalah maroon. 
Which maroon? Light maroon or dark maroon? 
I don't know either. 
Yang aku sangat maklum, kalau boleh kasut raya aku kali ni adalah... sneakers. -haha- 
Sungguh tak realistik wish aku tu. 
Tapi tak apa. 
Aku ngidam nak sneakers. 
Sampai laa ni, belum jejumpa g. 
Tak ada jodoh kut.

Hari Ahad memang heaven. 
Sangat-sangat. 
Sayang tak ada tv. 
Nanti balik umah, memang bantai tv abiss aje kereje. 
-jangantirumacamsaya-

Memandangkan line ni sangat kedengki dengan aku, maka aku tak dapat nak buat post yang berjela-jela macam dedulu.

Anyway, selamat berpuasa. 
Ada lagi patblas hari g nak raya. 
So, gud luck for fourteen more days. 
Jangan raya awal sangat. -ngehehehe-

Sekian, sorry for any crap. 
Phir milenge, chalte chalte. 
Wassalam.

Comments