I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Kahaani (Cerita)

Monday, July 2, 2012

Bismillah pembuka bicara.
Assalamualaikum meneruskan kata.
-cheh, skemanya!-

Hye... lama dah tak buat entri baru. Hari ni baru ada kesempatan.
Hari ni aku nak bercerita pasal 'Kahaani' - filem Hindustan yang aku tengok kat channel ABO untuk bulan Julai.



'Kahaani' di bintangi oleh Vidya Balan dan lain-lain pelakon Bengali yang kita tak berapa nak kenal sangat. 
Aku kenal Vidya Balan ni pun sebab dia pernah berlakon dengan abang aku, Shahid Kapoor dalam filem 'Kismat Konnection' -ejaan untuk filem tu memang cenggitu-.



Bestnya citer 'Kahaani' ni sebab Vidya Balan tu tak perlukan mana-mana hero untuk support dia sebagai lead role. 
Adapun si Rana yang adik aku cakap comel tu, cumalah pelengkap cerita. 
Pada aku, Rana ni memang dah jatuh cinta pandang pertama sejak dia tengok si Vidya turun dari teksi kat depan Balai Polis Kalighat.



Vidya pulak, dia sedar yang dia ni 'ibu mengandung' yang sedang mencari suaminya yang hilang iaitu Arnab Bagchi. -adik aku ketawa bila Vidya sebut nama suami dia 'Arnab'-

 -Arnab-

    
Overall, filem ni memang best. Daripada 10, aku bagi 8.9. Kira 9 lah tu...
Pelakon-pelakon Bengali ni boleh tahan gak hensem.

Macam si Rana, adik aku cakap comel.



Milan / Arnab, aku sendiri cakap dia quite hensem. 
Sekali tengok, macam Adi Putra versi Bengali pun iya gak. 
-sebab dia pun model macam Adi Putra- 
Additional info bout him, he's married.


Kalau En. Khan pulak, macam cikgu Bio aku time form four dulu. 
Ala-ala Arjun Rampal pun ha'ah jugak mamat ni. 
Tapi dalam filem ni, banyak betul dia merokok.

Oookey. Aku chow dulu. I've got work to do. 
Packing.
Where? Entah. Tengok lah nanti.
Anyway, thanks coz sudi membaca laman aku ni.
Sekian, sorry for everything.
Wassalam.

Comments