I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Hai 2012, Annyeong 2011

Monday, January 2, 2012




Oookkey... hari ni hari kedua dalam tahun 2012. 
Agak janggal laa nombor 2 kat belakang 201 tu. 
Last year kan 2011. Tapi sekarang dah 2012.

Hmmm... macam biasa. Tak ada apa nak di raikan. 
Masa Awal Muharram hari tu dah doa supaya tahun 1433H akan jadi the greatest year ever. 
Coz tahun 2012/1433H ni result SPM kuar and benda tu yang menentukan kerjaya aku <in fact ALLAH yang tentukan>

311211 mencatat sejarah. Cheh... apa kemenda ntah yang sejarah sangat. 
Selain daripada birthday sesapa, 31 Disember 2011 adalah hari aku mula bekerja. 
Memula memang tersangat dahsyat rasa awkward bila berhadapan dengan orang yang aku tak kenal <macam zaman sekolah cenggitu>. 
Tapi bila dah okey-okey, okey je.



Dan bila dah bekerja, aku tak ada masa langsung  dah nak duk nganga  depan tv or apa. 
Kerja, kerja, kerja, kerja dan kerja. 
Tapi tak apa laa. 
Aku ingat nak buat memacam bila dapat gaji. 
Perahsan! Baru berapa hari kerja dah berangan sampai ke asteroid.

2012 would you be my most memorable year I ever had? 
By the way, kenapa ramai sangat orang duk predict yang tahun ni adalah doomsday? 
Iya ke? Tapi setahu aku kiamat berlaku pada hari Jumaat dan 12.12.12 bukanlah hari Jumaat. 
Aneh laa orang yang buat andaian tu. 
Macam saja je bagi orang muda macam aku ni hidup seolah-olah 12.12.12 tu betul-betul kiamat. Bahangang!

K,  aku blah dulu.. Chaow!~

Comments