I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Sekadar Mengupdate

Friday, December 23, 2011




Fuyooh....
Setelah sekian lama <lama laa gak> aku tak mengupdate menatang nih, akhirnya hari ni aku dapat gak update blog ntahapapa ni even peminat blog ni <cheh! perahsan> tak derk laa seramai peminat blog zack zukhairi...
Tak kenal sapa zack zukhairi? Cuba try test bukak blog nih http://zackzukhairi.blogspot.com/

Dan yang membaca ni pun directly bukak tab baru, g tekan nama zack zukhairi. Eh, dia memang wujud ok. Aku salah sorang peminat blog dia, tapi dia dah lama giler tak update. Rindu woo...

Susah nak mengupdate blog kalau tak ada PC sendiri, laptop sendiri or broadband sendiri. Aku tak caya dengan wifi. Dalam CSI New York ada kata yang guna wifi ni, senang kena hack. Aku tak tau laa sejauh mana kesahihan dalil yang di katakan oleh Mac Taylor tu. Try laa sendiri.

Okeh, aku blah laa dulu. Malas nak meraban kat sini. Kalau ada segala kelengkapan untuk mengupdate blog ni, okey gak. K laa, aku blah. 
Sekarang.

Comments