I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Random #2

Thursday, April 16, 2015



Bismillah...

Agak lama tak menulis
Terasa kejanggalannya...

Well, tomorrow is my last day being practical student
Lusa dah fly ke Kuching
Malangnya, satu habuk pun aku belum siapkan
Entah apa nak jadi, aku pun tak tahu

Dan aku mula memerah otak
Apa yang aku akan buat selepas aku balik dari Kuching?
Adakah aku akan menjadi 'temenggong'?
** yelaa, dah anggur banyak sangat ditanam...

Aku masih tak konfiden dengan masa depan aku
And I know, aku memang jenis tak konfiden dengan diri sendiri
Sebab semangat konfiden tu tak pernah dipupuk dalam diri aku
Well, you know who's to blame

Memandangkan ini random post
Jadi aku nak merapu dengan amaun yang aku tak pasti banyak mana
** mesti ada amaun, eh?


Aku ucapkan "get well soon" to my eldest sister
Kesian pulak menengoknya even aku tak nampak punn
Kepada sisters yang lain
Harap bersabar, esok pasti ada **tetiba

Dua tiga hari ni, ada satu perasaan yang mencengkam
Hati dan perut aku rasa senak
Senak yang tak terucap sebab aku tak dapat nak describe sakitnya tu
Tak mainlah "sakitnya tu disini"

Pergi Kuching nanti, aku rasa macam nak lepak kat Waterfront
Doing nothing, basically
Kalau dapat naik Santubong **memang tak lahh untong jugak

Tapi cakap banyak, kerja haprak tak guna jugak
Everybody can talk the talk
But only a few can do the talk
Yelah, dalam tak sedar kita ni kadang-kadang macam tin kosong jugak
Bunyi bising, tapi tak ada isi

Anyway, macam tak caya dah nak puasa
Sapa yang belum habis ganti puasa, sila lah yaa
Kbai

Phir milenge chalte chalte
Wassalam

Comments