I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Never Too Late

Sunday, July 14, 2013

Bismillah...

First of all, aku nak ucapkan selamat menyambut Ramadhan
Walaupun aku agak lambat
Tapi ok lah kan?
Daripada tak ada langsung?

Secondly, aku nak wish 'Happy Birthday' on 13.7.13
To my beloved one and only biological dad
Dan tanpa sedar pagi tu
Aku rasa terharu sangat dengan mesej dari beliau
Syahdu kut! ~leleh wo0 aku time membacanya

So far, ini adalah puasa kedua tanpa keluarga
Though it's hard for me
But this is for my own good
For my own future

Hmm... aku terbaca berita kat MSN
Pasal Cory Monteith meninggal kat bilik hotel
Memula aku memang tak caya
Bagi sesapa yang tak kenal dia
Ini gambar mendiang



Beliau merupakan pelakon utama drama 'Glee'
Drama yang mula meletop tahun 2010
Dan aku antara peminat tegar drama tersebut
Tapi sejak dah masuk peringkat Diploma
Aku dah jarang update pasal drama tu

Owh ya... aku dah tengok dah Despicable Me 2
Kalau korang pernah tengok Despicable Me laa



Memang puas hati tengok
Ending pun tak mengecewakan

Aku rasa cukuplah takat  ni
Aku ada banyak kerja yang menanti ~lahhh sangaaattt

Last but not least
Selamat bersahur, selamat berpuasa
Selamat berbuka, selamat berterawikh
Selamat beramal

Till next time
Phir milenge chalte chalte
Wassalam...

Comments