I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Happy Chinese New Year

Sunday, February 10, 2013

Bismillah...

Dah dua malam aku lepak kat kampung. 
Pfffttt... rindunya dengan rumah. 
Apa boleh buat, kalau rumah aku tu sejengkal tak jauh dari sini,

Semalam aku join semba berkebun.
Sihat sikit badan. 
Anyway, aku rasa macam right ankle aku macam tak berapa nak betul.
Sebab macam mana entah, aku tak ingat.
Biarlah dia cool down sendiri.
Bukannya apa sangat daa...

Hari ini Ahad, tapi still tak dapat nak bawak semba enjoy luar *enjoy lah konon*
Yelah, kan raya cina, jadi kedai manyak tutup maa!
Memula memang aku tak caya.
Tapi, ayat semba tu kedengaran so real.
And at last, aku terpaksa percaya jugak.
Sebab dia duduk sini lebih lama daripada aku.

Buat masa ni, aku rasa hidup tak serupa orang.
Melepek atas tilam.
Mengadap laptop.
Nasib aada internet.
Kalau tak?
Sawan lah jugak nak repeat tengok movies yang ada dalam laptop nih.

I just wanna go home.
Why can't I go back to my own home?
I miss my home.
I miss the Xbox in the living room.
I miss everything in Miri.

I want to cheer up myself.
After what I had in Kuching.
But, I can't disobey my parents.

Adeh hah... rindu nya dengan Miri...
Udah lerr..

Anyway, aku nak ucapkan 'Selamat Menyambut Tahun Baru Cina' kepada sesiapa yang berbangsa Cina. *itu pun kalo ader laa*
Tak lupa kepada kawan-kawan aku yang sedang happy menyambut tahun baru cina, tahun ular ni. 
Enjoy yourself guys!
Itu aje lah.

Sorry for any crap.
Phir milenge chalte chalte.
Wassalam..

Comments