I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Ketidaktahuan

Wednesday, January 16, 2013

Bismillah...


Tak tahu lah.

Sekarang ni aku tengah confuse sesangat.
Sebab apa pun aku tak tahu.

Kekadang, bila ada benda yang buat aku sayu, sedih, tak semena-mena mata aku akan di limpahi dengan air.
Tetiba jadi seorang yang sangat emosi.

Aku tak tahu.
Sungguh aku tak tahu.

Mungkin sebab study punya pressure.
Tapi, tak logik jugak.
Sebab kebingungan yang melanda aku ini sangat menyakitkan cerebrum dan medulla oblongata aku.

Tambah lagi dengan condition aku sekarang yang ala-ala nak demam (chewah..)
Rasa macam kepala ni sentiasa hang.
Jammed tak kira waktu.
Kekadang macam putus wayar pun ada jugak.

Dengan keadaan tangan aku yang makin tenat (rasanya camtu la)
Aku rasa macam ....
Hmmm...

Pening sangat kepala ni.
Pening tahap nak gesek kat jalan tar je.
Tekak pulak buat hal jugak.
Sedangkan tak ada pun mucus dalam sana.
Semua macam dah disfunction (nauzubillah)

Aku tak tahu.
Serius aku tahu nak cakap macam mana.
Nak describe macam mana dan apa yang aku rasa.

Aku malas nak susahkan orang dengan hal aku.
Masing-masing ada hal masing-masing.
Jadi, buat apa aku nak bebankan orang lain dengan masalah aku?
 Even aku terpaksa pendam sorang, aku rela.
Aku tak nak.
Aku sebolehnya tak mahu orang susah kerana aku.

Biarlah orang tak tahu.
Apa yang aku tahu, biarlah aku buat tak tahu.
Daripada orang tahu apa yang aku tahu.
Menambahkan ketidakaslian dan kepanjangan sesebuah kisah je.

Walaupun aku selalu rasa rendah diri dengan keadaan aku yang tak berapa sangat nak sempurna ni.
Aku cuba dan berusaha untuk menceriakan diri aku bila aku dengan orang.
Hakikatnya, aku kosong!
I am lost in my own world.

Or maybe I have bipolar disorder.
hahaha. That's funny.

Cukup lah.
Sorry for ay crap.
Phir milenge chalte chalte.
Wassalam.

Comments