I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Tahap Mahabrata Tergolek

Monday, December 10, 2012



Bismillah...

Perghhh... kejang otak aku seyyy...  (v_v)
Anyway, aku nak berkisah jap....
Hari Rabu lepas (05122012), aku turun keja cam biasa. 
Dengan perut yang sengal giler sebab akusendiritakdapatnakfigureout. 
Hmm... skip part ni.

Aku waktu tu dalam washroom. 
Tetiba my sis ketuk pintu, cakap "weh, jom balik. nenek ninggal"
Aku jadi macam ... what...? Nenek ninggal?
Aku tengok muka dia dah macam sebak -chewah- Nangis la tu.

Aku sebenarnya shock jugak dengan berita tu. 
Apa lagi, blah laa lari balik umah yang sejengkal  mujur dekat. 
Orang lalu lalang pun naik heran. 
Aaahh, aku kisah apa.

Petang tu, kitaorang rushing balik Kuching. 
Kematu siot duduk dalam keta 12 jam.
Jalan dari Bintulu-Sibu paling scary. 
Aku lelap aje laa. 
Tak berani nak stay up though Mr. Ayahumi yang drive tu stay up gak.

Okey...  aku malas nak citer part sadis dan emosi sewaktu sebelum jenazah di bawa ke perkuburan.

Almost a week stayed here, God knows how much the bore meter rising. -hahaha sejak bila boring ada meter?-
Not going anywhere. Paling pun, dusun durian sebab kutip durian.
Perghhh... durian gegolek seyyy...
Bawak balik asrama kang, nangez jejiran aku menghidunya. -hahahaha-
Duduk kat sini, without MTV and any other entertainment, I felt like dying. 
Almost. -haha-

Pagi bangun, cuci baju. Lepas tu bekpes.
Then, kemas lepas makan. 
Ready untuk preparation lunch.
Masak lunch and having lunch.
Kemas dapur, naik solat.
Petang sikit, having tea time.
Then, kalo sempat lelap, lelap laa.
Ready masak dinner and having dinner.
Kemas dapur, blah ke tilam.
Naaa.... see how boring my schedule.

Lainlaa kalo korang jenis yang memang cenggitu. Tak heran laa.. (o_O)

Hmmm... hari dah nak siang.
Blah laa dulu.
Sorry for the crap.
Phir milenge chalte chalte.
Wassalam.... (x_x)

Comments