I'm Wa!

Welcome to my world of thoughts. Most of the time, I'm just talking to myself. Oh ya, I love foods so much and I hope I can share whatever it is that related to foods in here besides my thoughts. Thank you for visiting!

Terciptanya Langkah Pertama...

Monday, March 7, 2011



Cuti... siapa tak suka cuti? Cakap sikit sapa yang tak suka cuti. 
Medulla oblongata dah senget agaknya.
Aku? Aku bukan tak suka cuti. Cuma kekadang nyampah la jugak dengan cuti coz dia selalu datang time aku tak ada apa nak dibuat. 
Time assignment menimbun, jangankan batang hidung, bayang pun tarak! 
Hampeh betul cuti nih.

Sekarang kan cuti, boring giler aku dibuatnya. Tak tau nak buat apa. 
Makan bebanyak, rasa bersalah la pulak kalau berat badan bertambah. 
Tido lelama pun, kesian la pulak kat mata aku ni. Tak pepasal bengkak. 
Nak buat apa ek? Boring tahap fish fillet masin nih.

Maka dengan perasaan tak sabar, aku pun bukak la pesbuk.

Pun boring gak. 
Tak tau nak buat apa punya pasal, aku try test cuba laa bukak blog. 
Ye laa, selama nih aku dok baca orang punya blog aje. 
Aku pun nak buat gak. hahahaha...

Di sini laa aku mula melakar sebuah kisah. 
Kisah apa? 
Ntah. Aku pun tak sure coz kebizian nih kita tak boleh nak agak. 
So, kalau aku ada pembaca pun, jangan marah kalau aku tak update menatang nih. 
Sorry...

Okey... Datz all. 
Time to sleep. 
Makan pun belum lagi nih. 

Sekian...

Comments